هنگام پرداخت مبلغ کالا، دچار مشکل شده ام، چه کار کنم؟


سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد.
مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.
معمولاً بدترین حالتی که ممکن است پیش بیاید این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب ایسام واریز نشود. اما نگران نباشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های واسط بانک است.
نهایتاً خود بانک می باید مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با پشتیبانی درگاه بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.