گروه های اصلی
موبایل و تبلت
لپ تاپ، کامپیوتر و شبکه
ساعت، جواهر و زیورآلات
اشیا قدیمی و کلکسیونی
لوازم یدکی ماشین و موتور
لوازم خانه، آشپزخانه و مبلمان
پوشاک و اکسسوری زنانه
پوشاک و اکسسوری مردانه
صوتی و تصویری
بهداشت و زیبایی
دوربین عکاسی و فیلمبرداری
کنسول بازی
کتاب و لوازم تحریر
اسباب بازی و سرگرمی
پوشاک و اکسسوری کودکان
لوازم و لباس ورزشی
فرهنگ و هنر
تلفن، لوازم اداری و فروشگاهی
لوازم الکتریکی و الکترونیکی
لوازم و ابزارآلات
سوپرمارکت
کالاهای عمده
کالاهای ماندگار
ورود / ثبت نام
راهنما
پشتیبانی
ورود / ثبت نام
راهنما
پشتیبانی
فروش کالا
فروش کالا
اگر پس از طرح شکایت عدم دریافت کالا، کالا را دریافت کنم چه می شود؟
بازگشت به راهنما
اگر پس از طرح شکایت عدم دریافت کالا، کالا را دریافت کنم چه می شود؟
بازگشت به راهنما
در صورتی که پس از طرح شکایت، کالا را دریافت نمودید در قسمت توضیحات می توانید این مطلب را عنوان و از قسمت سمت چپ صفحه بخش " اختلاف با فروشنده حل شده و می خواهم شکایت خود را پس بگیرم" را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه صفحه شکایت غیر فعال خواهد شد.
لینکهای مرتبط
چگونه شکایت کنم؟
کالایی را که خریداری کرده ام، دریافت نکرده ام
کالایی را که دریافت کرده ام، با شرح ارایه شده در مشخصات مطابقت ندارد
گزینه های صفحه حل اختلاف، پس از ثبت شکایت
اگر فروشنده پس از ثبت شکایت درمورد عدم دریافت کالا، همکاری نکند، چه می شود؟
تماس با پشتیبانی