گزینه های صفحه حل اختلاف، پس از ثبت شکایت


در شکایات عدم تطابق کالا با شرح، در منوی سمت چپ سه گزینه وجود دارد
گزینه اول "اختلاف با فروشنده حل شده و می خواهم شکایت خود را پس بگیرم" می باشد که در صورت انتخاب این گزینه صفحه شکایت غیر فعال می گردد.

گزینه دوم "با فروشنده به توافق رسیدم تا مبلغی از وجه کالا را کسر کند بعد از کلیک بر روی ثبت، مبلغ از شما پرسیده می شود. (در صورت تایید فروشنده شکایت لغو خواهد شد)" می باشد که با تایید فروشنده با این موضوع و انتخاب آن صفحه جزییات شکایت غیر فعال شده و تیتر خریدار و فروشنده به توافق رسیدند تا از وجه کالا کم شود به شما نمایش داده می شود.

گزینه سوم "با فروشنده به توافق نمی رسم و شکایت خود را به گروه حل اختلاف ایسام جهت بررسی ارجاع می دهم" . می باشد که با انتخاب آن و کلیک بر روی ارسال، شکایت شما به گروه حل اختلاف ایسام ارجاع داده می شود.
لازم به ذکر است پیش از انتخاب این گزینه، لازم است تمام اسناد و تصاویر مورد نیاز را در این صفحه بارگذاری کنید.
گروه حل اختلاف پس از ثبت شکایت، نسبت به بررسی آن اقدام نموده و برای اعلام نظر خود ممکن است نیاز به ارایه اسناد، مدارک و یا عکس های بیشتر از کالا داشته باشد که پس از اطلاع به طرفین، آنها می توانند از قسمت ارسال فایل در همین صفحه، نسبت به ارسال آنها اقدام نمایند. پس از ارسال مدارک مورد نیاز، قسمت حل اختلاف نسبت به بررسی آنها اقدام نموده و سپس نظر قطعی و لازم الاجرا خود را به طرفین ابلاغ می کند.