کالایی را که خریداری کرده ام، دریافت نکرده ام


در قسمت ایسام من، بخش حل اختلاف، گزینه "کالایی را که خریداری کرده ام، دریافت نکرده ام" را انتخاب کنید.

عدم دریافت کالا

پس از انتخاب این گزینه و ذکر شماره کالا و کلیک بر روی ادامه، شکایت شما ثبت شده در پایین صفحه نمایش داده می شود. با کلیک بر روی نام فروشنده در جدول حل اختلاف ثبت شده می توانید به صفحه کارنامه معاملاتی و در حقیقت اعتبار کاری فروشنده دسترسی یافته و وضعیت وی را مشاهده نمایید. با انتخاب نام کالا در همین صفحه به صفحه فروش کالا هدایت می شوید. با کلیک بر روی جزییات به صفحه جزییات شکایات منتقل می شوید. در این قسمت اطلاعات مفید و مورد نیاز هر یک از طرفین نمایش داده می شود و می توانید در مورد شکایت خود موارد لازم را مطرح کنید.

چه زمانی مناسب است که خریدار شکایت کند؟
بعد از این که خریدار کالایی را خرید می کند، فروشنده 36 ساعت (بدون محاسبه روزهای تعطیل) مهلت دارد تا کالای فروخته شده را به شرکت حمل کننده تحویل دهد و شماره بارنامه آن را در سایت ثبت کند.
1- اگر 48 ساعت از زمان پرداخت خریدار بگذرد و شماره بارنامه ای در سایت ثبت نشود، خریدار می تواند شکایت خود را مبنی بر "کالایی را که خریداری کرده ام دریافت نکرده ام" ثبت کند.
2- اگر 5 روز از ثبت بارنامه توسط فروشنده گذشته است و خریدار هنوز کالا را دریافت نکرده است، خریدار می تواند شکایت خود را مبنی بر "کالایی را که خریداری کرده ام دریافت نکرده ام" ثبت کند.