ارسال کالا با شرکت تیپاکس


فروشنده می تواند برای ارسال کالا با شرکت تیپاکس، با شماره تلفن نزدیک ترین شعبه این شرکت تماس بگیرد تا مامور تیپاکس برای جمع آوری مرسوله مراجعه کند.
شماره تلفن تیپاکس را می توانید در تهران از 118 و در شهرهای دیگر از مرکز اطلاعات تلفن شهر خود سوال کنید و یا با شماره مرکزی 8457 تماس بگیرید و یا در صورتی که رسید تیپاکس را دارید، از پشت برگه شماره تیپاکس شهر خود را پیدا کنید.
نکته: با توجه به عدم پوشش خدمات شرکت تیپاکس در کلیه شهرهای کشور، فروشندگان قبل از ارسال کالا باید ابتدا بررسی کنند تا شهر مقصد (شهر خریدار) و شهر مبدا (شهر فروشنده) جزو شهرهای شامل خدمات تیپاکس باشد.
هزینه ارسال کالا در صفحه فروش کالا مشخص شده است که بر عهده خریدار یا فروشنده است و ایسام هیچ گونه تعهدی در قبال پرداخت هزینه های حمل و نقل ندارد. اما در صورت اشتباه فروشنده و ارسال کالا به شهری که شامل خدمات تیپاکس نمی باشد، در هر صورت تمامی هزینه های ارسال و دریافت کالا بر عهده فروشنده است. برای بررسی این موضوع از شرکت تیپاکس و یا مامور حمل کننده بپرسید و یا پشت برگه بارنامه تیپاکس را ملاحظه کنید.
برای مشاهده شماره های شعب مختلف شرکت تیپاکس در کل کشور اینجا کلیک کنید.
فراموش نکنید که فروشنده باید پس از تحویل کالا به شرکت تیپاکس، با مراجعه به صفحه ← "ایسام من"، بخش "فعالیت های من" ← "فروش های من" ← "پرداخت شده" شماره بارنامه یا شماره مرسوله را اعلام کند تا خریدار بتواند برای رهگیری کالا از این شماره استفاده کند.