ارسال کالا با شرکت پست


فروشنده می تواند برای ارسال کالا با شرکت پست، به نزدیک ترین شعبه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر کشور مراجعه کند.
همچنين جهت محاسبه نرخ مرسولات مي توانید از سامانه محاسبه نرخ مرسولات این سایت استفاده کنید.
همینطور برای ارسال کالا توسط سرویس پست تلفنی 193 (خوش) می توانید در سراسر کشور با شماره 193 تماس بگیرید تا به محل شما مراجعه کنند و بسته را در منزل یا محل کار دریافت کنند. سرويس پستي 193، به جز روزهاي تعطيل، از ساعت 8 صبح تا 8 شب در حال ارایه خدمت به شهروندان است.
هزینه های پستی 193 همان تعرفه های شرکت پست می باشد. تنها هزینه جمع آوری بسته در محل شما به هزینه پستی اضافه می شود. برای محاسبه دقیق تر هزینه جمع آوری می توانید با شماره 193 تماس بگیرید و یا به وب سایت http://khosh.ir مراجعه کنید. همینطور با مراجعه حضوری به دفاتر پستی می توانید از خدمات این سرویس مطلع شوید.
فراموش نکنید که فروشنده باید پس از تحویل کالا به شرکت پست، با مراجعه به صفحه ← "ایسام من"، بخش "فعالیت های من" ← "فروش های من" ← "پرداخت شده" شماره بارنامه یا شماره مرسوله را اعلام کند تا خریدار بتواند برای رهگیری کالا از این شماره استفاده کند.