ثبت تجربه خرید پس از دریافت کالا


خریدار حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا، مهلت تست و ثبت تجربه خرید (فیدبک سابق) دارد. چنانچه خریدار ظرف مدت 7 روز تجربه خرید (فیدبک سابق) را ثبت نکند و همینطور شکایت خود را در بخش حل اختلاف ایسام ثبت نکند، سایت ایسام عدم اطلاع رسانی خریدار را به منزله دریافت نمودن و تایید کالا در نظر می گیرد و مختار است مبلغ پرداختی را به حساب فروشنده واریز کند.
مسئولیت عدم اطلاع رسانی و عدم ثبت تجربه خرید (فیدبک سابق) در مدت مقرر بر عهده خریدار است.
برای ثبت تجربه خرید (فیدبک سابق) وارد حساب کاربری خود شوید و به ایسام من / خریدها (1) / پیگیری سفارش (2) مراجعه کنید. سپس بر روی دکمه ثبت تجربه خرید (3) کلیک کنید و نظر خود را در مورد کالای دریافتی بدهید.
همینطور در صورت عدم تطابق کالای دریافتی با مشخصات ذکر شده توسط فروشنده، خریدار می تواند بر روی دکمه "شکایت" (4) کلیک کند.

ثبت تجربه خرید

1- راضی: با ثبت این نظر مبلغ کالا برای فروشنده قابل برداشت خواهد شد و امکان شکایت وجود ندارد.
2- قابل قبول: با ثبت این نظر مبلغ کالا برای فروشنده قابل برداشت خواهد شد و امکان شکایت وجود ندارد.
3- ناراضی: با ثبت این نظر مبلغ کالا تا 48 ساعت برای فروشنده قابل برداشت نخواهد بود، طی این مدت زمان دارید تا در صورت تمایل شکایت ثبت نمایید.
در صورت مطرح نکردن شکایت در این مدت و سپری شدن مهلت 2 روزه مبلغ واریزی برای فروشنده قابل برداشت می شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طرح شکایت خود "اینجا کلیک کنید."

نظر در مورد کالا

ارزیابی عملکرد فروشنده:
این بخش برای ارزیابی دقیق تر فروشندگان در نظر گرفته شده است و با ثبت نظر خود برای 4 سوال مطرح شده در این بخش، به بقیه خریداران کمک خواهید کرد تا فروشندگان با عملکرد بهتر را شناسایی کنند.
در انتها بر روی "تایید و بستن" کلیک کنید.

ارزیابی عملکرد فروشنده