روش و زمان دریافت کالا


در صفحه کالا (در قسمت جزییات ارسال)، زمان ارسال کالا ذکر شده است. بنابراین لطفا هنگام خرید کالا به زمان ارسال توجه کنید.
پس از خرید کالا، فروشنده طی زمان مشخص شده مهلت دارد تا آن کالا را با یکی از شرکت های حمل کننده به آدرس اعلام شده خریدار ارسال کند و شماره بارنامه یا رسید پستی آن را در سایت ثبت کند.

توجه: سیستم ارسال با تاخیر کالا به خریداران کمک می کند تا کالاهای خریداری شده را به صورت یکجا دریافت کند. به این صورت که چندین کالا را از یک فروشنده در زمان های مختلف خریداری می کنند و به فروشنده اجازه می دهند تا کالاها را با تاخیر و یک جا ارسال کند.
در صورتی که خریدار تمایل به دریافت با تاخیر کالا دارد و یا طی مکاتبه با فروشنده می خواهد مهلت بیشتری برای ارسال به فروشنده بدهد می تواند با مراجعه به ایسام من / خریدها / پیگیری سفارش، با کلیک بر روی دکمه "تمدید مهلت ارسال" و تعیین مدت مورد نظر خود برای ارسال کالا با تاخیر، رضایت خود را اعلام نماید. پس از اعلام این رضایت توسط خریدار، مهلت های ارسال و ثبت بارنامه به همان میزان، تمدید می گردد. فروشنده مختار است از لحظه فروش تا زمان تعیین شده کالا را ارسال نماید.

برای دیدن شماره بارنامه یا رسید پستی ثبت شده توسط فروشنده به ایسام من / خریدها / پیگیری سفارش، مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید.

پس از دریافت کالا توسط خریدار، خریدار باید ظرف مدت 7 روز تجربه خرید (فیدبک سابق) را ثبت کند.
چنانچه خریدار ظرف مدت 7 روز تجربه خرید (فیدبک سابق) را ثبت نکند و همینطور شکایت خود را در بخش حل اختلاف ایسام ثبت نکند، سایت ایسام عدم اطلاع رسانی خریدار را به منزله دریافت نمودن و تایید کالا در نظر می گیرد و مختار است مبلغ پرداختی را به حساب فروشنده واریز کند.
مسئولیت عدم اطلاع رسانی و عدم ثبت تجربه خرید (فیدبک سابق) در مدت مقرر بر عهده خریدار است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت تجربه خرید (فیدبک سابق) اینجا کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طرح شکایت خود اینجا کلیک کنید.