


اتو قدیمی برقی سنگین
این کالا در تاریخ 1394/04/29 به فروش رسیده است.
توضیحات بیشتر
این کالا توسط پست یا تیپاکس پس کرایه میشود به همین منظور هزینه پست صفر میباشد
سوالات مطرح شده برای این کالا قبل از فروش
| safara | 1394/01/04 1039 |
| سلام دوست عزیز سال نو تون مبارک اتو سالمه؟ اتومات میکنه؟ این اتو با اون ذغالیه رو مجموعا" چند میدید؟ (با تخفیف!!) ممنونم | |
| فروشنده | 1394/01/10 221 |
| سلام دوست عزیز بابت تاخیر در جوابدهی عذر خواهی میکنم چون سفر بودم اینا قیمتها با احتساب تخفیف نوروزی محاسبه شده از فردا قیمتها بیشتر میشه ولی شما میتونید اگه خواستید با قیمت قبلی خرید کنید | |
| safara | 1394/01/14 157 |
| سلام اگر کرایه رو تقبل میفرمایید، خرید کنم با تشکر فراوان | |
| فروشنده | 1394/01/14 1514 |
| سلام نه شرمنده برام نمیصرفه | |