




گوشی a52 نو 128 گیگ و رام 8
17٬150٬000 تومان
مشخصات کالا
| برند | سامسونگ - Samsung |
| انتقال مالکیت | دارد |
| رجیستری | رجیستر شده |
| تعداد سیم کارت | دو سیم کارت |
| ROM | Android |
| صفحه نمایش | لمسی(تاچ) |
| کیفیت دوربین | 10.0 مگاپیکسل |
| قابلیت نصب کارت حافظه | ندارد |
| اندازه صفحه نمایش (اینچ) | 4.0 اینچ |
| شارژر | ندارد |
| تعداد هسته سی پی یو | چهار هسته ای |
| سی پی یو | 1.0 گیگاهرتز |
| مقاوم در برابر آب | خیر |
| شبکه ارتباطی | 4G |
| هندزفری | ندارد |
| حافظه داخلی | 128 گیگابایت |
| حافظه RAM | 8 گیگابایت |
| حسگر اثر انگشت | دارد |
| جعبه | دارد |
| فناوری صفحه نمایش | LCD |
| سال تولید | 2021 |
| دسته بندی | پرچم دار |
| پک | ویتنام |
توضیحات بیشتر
ارادت گوشی a52 در حد نو با بقیه گوشیا مقایسه نکنین با وجود چن سال کار هنوزم نو هست و برق میزنه
دوربین ها عالی،آنتن دهی عالی،فست شارژ،نگهداری باتری عالی
از مزایای این گوشی RAM 8 هست که نه هنگ میکنه نه لگ میزنه
گوشی انتقال مالکیت و جعبه هم داره!
ال سی دی تعویض شرکتی هست که الان برین قیمت بگیرین ال سی دی به تنهایی بالای 15 میلیون هست
و شیشه روی ال سی دی ترک داره(دقت کنید ال سی دی سالمه فقط صفحه یا شیشه روش ترک داره که همینطور هم قابل استفادست و هزینه درست کردنش هم حدود یک میلیون هست)
کیفیت این گوشی از 90 درصد گوشی های هم رنج قیمتیش بالاتره خودتون برین مقایسه کنین
با تیپاکس به هزینه خودم واستون میفرستم
سوالی داشتین درخدمتم پاسخگو هستم
قیمتش هم که مفت گزاشتم واستون کجا گوشی با حافظه 128 و رام 8 بتون این قیمت میدن؟
بیاین بخرین بعد پشیمون نشین