




گوشی موبایل سامسونگ s6 edge g925
6٬500٬000 تومان
مشخصات کالا
| برند | سامسونگ - Samsung |
| انتقال مالکیت | ندارد |
| رجیستری | رجیستر شده |
| تعداد سیم کارت | تک سیم کارت |
| ROM | Android |
| صفحه نمایش | لمسی(تاچ) |
| کیفیت دوربین | 16 مگاپیکسل |
| قابلیت نصب کارت حافظه | ندارد |
| اندازه صفحه نمایش (اینچ) | 5.0 اینچ |
| شارژر | ندارد |
| نوع گوشی | ساده - Bar |
| مقاوم در برابر آب | خیر |
| شبکه ارتباطی | 4G |
| هندزفری | ندارد |
| حافظه داخلی | 32 گیگابایت |
| حافظه RAM | 3 گیگابایت |
| حسگر اثر انگشت | دارد |
| جعبه | دارد |
| فناوری صفحه نمایش | Super AMOLED |
| سال تولید | قبل از 2020 |
| دسته بندی | اقتصادی |
توضیحات بیشتر
سخت افزار:
ال سی دی کاملا سالم جز خال بالا که خللی در روند کارکرد ایجاد نمی کنه و بیشتر هم نشده (اون خاله رو تو چندین ال سی دی دیگه هم از همین مدل به چشمم خورده)، از نوع سوپرامولد با چگالی پیکسلی بالائه طوری که با چشم نمی تونین پیکسل ها رو ببینین
باتریش اسفند عوض شده، برای کارهای سنگین داغ می کنه و تخلیه بیشتری داره مثلا زمانی که به نت وصله ولی برای کارهای روزمره دوومش خوبه
قاب شیشه ای لنز افتاده ولی دوربین سالمه و قابه براتون فرستاده می شه
جک هندزفری نداره و چراغ زیردکمه ی Recent Apps رو نداره ولی دکمه کار می کنه
ان اف سیش برای شارژ بیسیم و کارت هایی مثل من کارت و شهروند کارت کاربرد داره من امتحانش نکردم که ببینم سالمه یا نه
عکس باتری پیش از زمان چسبونده شدن قاب پشتیشه یه موقع فکر نکنین وله
________
نرم افزار:
روت شده و یه فونت خوانا نصب شده
کسی که ازش خریده بودم اشتباهی رام اروپا نصب کرده بود آنتن نمی داد گوشی خودم رام ایران رو زدم درست شد از این جهت گفتم که رامش سامسونگه ولی اصلی نیست اصلی فکر کنم اندرویدش پایین تره
______________________________________
دوتا قاب داره براتون می فرستم یکی شفافه که زرد شده و یکی دیگه هم شبیه فرشه
تلاش کردم هر چی درباره ش می دوم بهتون بگم تا مشتری با دید باز خرید کنه، هر سوال یا مشاوره ای خواستین درخدمتم.
مشخصاتش تو نت هست می تونین هم با هم رده های خودش مقایسه ش کنین گوشی خوبیه بیش از 6 ماهه که گوشی اصلیمه.