چاقوی فوق العاده تیز وناسوریه بعنوان چاقوی اشپزخونه، حضورش زیردست،بانوان،خطرسازهست،وچونکه،کندکندشو
هست، قطعا تا زمانیکه تیزی اون یا زهرش ،کم بشه اسیب خودشو رو تا وقت نرمال شدن خواهد زد دوستداران ، تیغ ابزار ، میدونن درمیان تمام چاقوها بعضی هاشون با مسقل وسوهان عجینن،
دم به ساعت،باید تیزشون کرد ولی بعضیها ، مثل روبوسی دیدوبازدیدهستن ، یکی اینور ،یکی اونور،
تموم شد ، از تیغ تیزترمیشن ، توهمین دسته چاقوها هم یه گروهشون مثل همین که سریع تیز میشن و از طرفی ، دیر هم کند میشن، یعنی بهترین نسل تیغه هان، اما عیب اساسی شون ، اینه که با یه چاقوی استیل مثل چاقو کمپینگ یا شکاری ، کل بندازه ، زود اره میشه، درکل برای افرادی
که مواظب چاقو هستن ابزار دست یک محسوب میشه ، چاقو زمان ساختش برعکس دسته شده ، ته کارد رو ملاحظه کنید ولی قشنگتراز حالت استاندارده ، جنس دسته مخشره یعنی یه پله از محشر بالاتره ، این قیمت که زدم واسه ناخنگیره نه این کارد مال شمابود خداوکیلی کمتراز 400میدادی
؟ نه میدادی؟ نمیدادی که! واسه دویست تومن ، سیصد تومن حرف زدم.