کالای دریافتی آسیب دیده، چه کار کنم؟


چنانچه هنگام دریافت کالا از مامور پست، ملاحظه کردید که کالای ارسال شده آسیب دیده و یا دارای بسته بندی معیوب می باشد، از تحویل کالا امتناع کنید تا کالای معیوب به فروشنده مرجوع شود. سپس خود فروشنده باید نسبت به دریافت خسارت از شرکت حمل کننده کالا اقدام کند.
لطفا توجه داشته باشید، چنانچه کالای ثبت شده توسط فروشنده دارای گارانتی باشد یا نباشد، مسئولیت صحت و سلامت کالا هنگام تحویل به خریدار به عهده فروشنده است و فروشنده می بایست کالای سالم و بدون نقص به دست خریدار برساند.