نحوه حمایت از خریداران در ایسام!

تنها در صورتی مبلغ پرداختی‌تان،‌ به حساب فروشنده انتقال داده می‌شود كه كالای مورد نظر خود را دریافت و تایید كرده باشید.
وجه پرداختی‌ شما از هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی در امان خواهد ماند. زیرا تنها پس از اینکه سفارش خود را به‌طور رضایت‌بخش تحویل گرفته باشید، مبلغ پرداختی‌تان به حساب فروشنده واریز می گردد.
هنگامی که از خرید خود راضی نیستید با ارائه دلایل منطقی، می توانید تمامی مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.
چنانچه سفارش شما در موعد مقرر ارسال نشده باشد می توانید درخواست نمایید تا تمام مبلغ پرداختی، مسترد گردد.
چنانچه کالای دریافتی با توصیفات ذکر شده مغایرت داشته باشد می توانید برای استرداد بخشی و یا کل مبلغ پرداختی تان با فروشنده مذاکره نمایید. سایت ایسام برای میانجی‌گری و حل اختلاف به وجود آمده، کمک خواهد کرد.
اطلاعات شما توسط سیستم ایمن ایسام نگهداری و بر روی پیشرفته ترین سرورهای اختصاصی محافظت می‌شود.
بدین ترتیب امنیت بیشتری برای شما تامین خواهد شد.




 قوانین حمایت از خریداران ایسام به چه نحو است؟


مرحله اول: چنانچه کالای خریداری شده را ظرف موعد مقرر تحویل نگرفته اید:
با مراجعه به بخش پشتیبانی / خریدار هستم/ سوال های بعد از خرید کالا / کالایی را که خریداری کرده ام هنوز دریافت نکرده ام، عدم دریافت کالا را به ایسام اطلاع دهید. چنانچه پس از بررسی و پیگیری با فروشنده، نتیجه ایی حاصل نگردید، وجه پرداختی تان، در موعد مقرر مسترد خواهد شد.

مرحله دوم: چنانچه کالا را دریافت نموده اید ولی با مشخصات ارائه شده در سایت مطابقت ندارد:
به راحتی با کلیک بر روی ایسام من، بخش حل اختلاف سایت و فروشنده را از این موضوع آگاه نموده و با فروشنده جهت حل این مشکل به مذاکره بپردازید. در این صورت می توانید به فروشنده پیشنهاد قیمت کمتری داده و اختلاف خود را با وی حل نمایید. چنانچه فروشنده با این موضوع موافقت نکند و با وی به توافق نرسیدید، می توانید از طریق لینک ارجاع به گروه حل اختلاف، از سایت درخواست میانجی گری نموده و حل اختلاف ایجاد شده را به سایت ارجاع نمایید.

مرحله سوم: ارجاع شکایت به گروه حل اختلاف:
چنانچه اختلاف ایجاد شده به این گروه ارجاع داده شد، سایت پس از بررسی موضوع، از طرفین می خواهد که مدارک و مستندات خود شامل بارنامه حمل، عکس از کالا و یا سایر مدارک مورد نیاز را ارسال نمایند. پس از دریافت مدارک و مستندات، طی مدت مقرر رای توسط این گروه به طرفین اعلام خواهد شد. رای صادره به عنوان نظر نهایی و قابل قبول از سوی طرفین تلقی می شود.

جهت آگاهی از قوانین مرتبط با اختلافات ایجاد شده، اینجا کلیک کنید.

جهت آگاهی از نحوه ثبت شکایت و مراحل آن اینجا کلیک کنید.


 نکاتی که خریدار باید رعایت کند تا شامل "حمایت از خریداران در ایسام" شود:

تمام مراحل خرید و فروش بر اساس قوانین و مقررات سایت ایسام صورت گرفته باشد.
معامله خارج از سایت صورت نگرفته باشد. (وجه کالا نزد ایسام باشد.)
خریدار باید هنگامی که کالای سفارش داده را از مامور حمل کننده دریافت می کند، بسته بندی آن را بررسی کند و در صورت مشاهده آسیب دیدگی بسته هنگام حمل، آن را تحویل نگیرد.
پس از تحویل کالا از شرکت حمل کننده، آن را با سفارش خود مطابقت داده و در صورت وجود مغایرت حتما در بخش حل اختلاف، شکایت خود را مطرح کنید.
لازم است مشخصات تماس و آدرس پستی شما درست و به روز باشد.
در صورت ثبت آدرس پستی نادرست در هنگام ثبت نام، مسئولیت عدم رسیدن کالا به مقصد و کلیه هزینه های مربوطه به عهده شما خواهد بود.