ضمانت برگشت وجه ایسام





در زمان خرید پول را به حساب شرکت ایسام واریز می کنید و فروشنده های ایسام، کالا را برای شما ارسال می کنند. در صورت تایید شما، پول به حساب فروشنده واریز می شود.


ضمانت برگشت وجه شما


کالا را دریافت نکرده ام
پول شما در حساب شرکت ایسام به امانت نگه داشته شده است. در صورتی که کالا را دریافت نکرده اید، برای پیگیری توسط ایسام، بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
کالا را دریافت نکرده ام
کالا با سفارش مطابقت ندارد
اگر کالای دریافت شده همان کالای سفارش داده نیست، ایسام از شما حمایت می کند و وجه پرداختی شما را کامل برمی گرداند. جهت اعلام مغایرت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
کالا مطابقت ندارد


با توجه به این که خرید و فروش کالاهای طرح و کپی در ایران رایج است، در سایت ایسام نیز مجاز است. اما هنگام خرید کالاهای طرح و کپی لازم است به این نکته توجه کنید که طبعا کیفیت این کالاها در حد کالاهای اصل و اورجینال نمی باشد.





اطلاعات بیشتر

 آیا برای استفاده از خدمات ضمانت برگشت وجه، باید مبلغ اضافه ای پرداخت کنم؟
خیر، برای برخورداری از خدمات این ضمانت هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود و تمامی خریدهای انجام شده در ایسام، به صورت رایگان مشمول این خدمات هستند.

 ضمانت برگشت وجه ایسام شامل چه مواردی می شود؟
تمام کالاهایی که در سایت ایسام خریداری می کنید شامل این ضمانت می شود.
چنانچه کالای خریداری شده به دست شما نرسد و یا کالا با سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، این سامانه تضمین می دهد که وجه پرداختی به شما برمی گردد.
موارد زیر شامل ضمانت برگشت وجه ایسام نمی شود:
- معامله خارج از سایت ایسام و پرداخت وجه خارج از درگاه های بانکی تعبیه شده در سایت ایسام
- خرید و فروش کالاهای ممنوع طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین ایسام

 آیا محدودیت زمانی برای استفاده از سامانه برگشت وجه وجود دارد؟
بله، در صورت عدم مطابقت کالای دریافتی با صفحه فروش، خریدار 24 ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارد تا نظر خود را مطرح کند.
لازم به ذکر است تا زمانی که کالا به دست خریدار نرسیده است، وجه به حساب فروشنده واریز نخواهد شد.

 اگر با فروشنده به توافق نرسم، چه اتفاقی می افتد؟
اگر با فروشنده به توافق نرسیدید، شکایت خود را به بخش حل اختلاف ارجاع می دهید و کارشناسان این بخش بر اساس مستندات ارایه شده، رای را صادر می کند و در صورت مغایرت کالا، وجه به شما مسترد خواهد شد.

 کالا را دریافت نکرده ام، چه اقدامی انجام دهم؟
پول شما در حساب شرکت ایسام به امانت نگه داشته شده است.
در صورتی که کالا را دریافت نکرده اید، برای پیگیری توسط ایسام، اینجا کلیک کنید.

 کالا با سفارش مطابقت ندارد، چه اقدامی انجام دهم؟
در صورتی که کالای دریافتی با سفارش مطابقت ندارد، می توانید این مغایرت را اینجا اعلام کنید.
سایت ایسام حتما موضوع را پیگیری می کند.

 پس از ثبت اختلاف، چه اقدامی انجام دهم؟
در صورت عدم مطابقت کالای دریافتی با صفحه فروش، ظرف 24 ساعت مغایرت کالا را در بخش حل اختلاف مطرح نموده و در صورت نیاز مستندات و تصاویر را آپلود کنید.
شما می توانید در این صفحه به منظور حل اختلاف با فروشنده مکاتبه کنید.

 اگر با فروشنده به توافق برسم، چه اتفاقی می افتد؟
در این صورت می توانید به اختلاف خود پایان دهید و برای کالای دریافتی نظر خود را ثبت کنید.
با بستن اختلاف و ثبت نظر، وجه برای فروشنده قابل برداشت خواهد شد.