کالایی را که خریداری کرده ام هنوز دریافت نکرده ام یا بارنامه نادرست است

کاربر گرامی در صورتی که بارنامه ثبت شده برای کالای خریداری شده، نادرست است و یا 3 روز (بدون احتساب روزهای تعطیل) از زمان ثبت بارنامه گذشته و هنوز کالا را دریافت نکرده اید، ابتدا می توانید برای پیگیری موضوع، در صورت تمایل از طریق پیام خصوصی با فروشنده کالا مکاتبه نمایید و در صورتی که به نتیجه مطلوب نرسیدید، می توانید با پر کردن فرم زیر ایسام را مطلع نمایید تا پیگیری های لازم را انجام دهد. 
همینطور در صورتی که برای کالای خریداری شده، بارنامه ثبت نشده است، اینجا کلیک کنید.
 
به یاد داشته باشید که مبلغ واریزی شما نزد ایسام نگه داشته می شود تا شما کالای خریداری شده را دریافت کنید.
لازم به ذکر است پیام های تکراری و قبلا پاسخ داده شده، حذف خواهند شد.


کاراکتر باقیمانده:

جهت پاسخ به سوالات خود، بخش های زیر را مطالعه فرمایید.

پرسش های متداول

پرسش هایی که برای اکثر کاربران مطرح می شود.

بخش راهنمای ایسام

توضیح کامل از تمام بخش ها و امکانات سایت ایسام

خرید و شرکت در مزایدات

راهنمای خرید و شرکت در مزایدات بصورت کامل

ثبت نام و عضویت در ایسام

چگونگی ثبت نام در سایت ایسام

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات و حفظ حریم شخصی در ایسام


درخواست تماس با شما
ساعات کار:

شنبه تا چهارشنبه: ٩ الی ۲۱
پنجشنبه: ٩ الی ١٧


تلفن ایسام
تلفن :

(۰۲۱) ۲۸۱۰۲

نشانی ایسام
نشانی :

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از دستگردی (ظفر)، خیابان بابک بهرامی، پلاک ۵۲، طبقه اول



مدیر عامل: سام مدن پور
مدیر دپارتمان فنی: امین شکوهی
مدیر دپارتمان مالی: مجید لطفی
مدیر مارکتینگ: فرزاد انصافی
مدیر خدمات مشتریان: نیوشا لطفی